Verzenden en retourneren

Verzendkosten

Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt dat wij standard €6,95 voor pakket als verzend- en afhandelingskosten rekenen.

Boven de 20 kg is dat € 9,80

Bestellingen boven de € 200,- verzenden wij altijd aangetekend.

Voor alle bestellingen naar België geldt dat wij €9,95 verzend- en afhandelingskosten rekenen tot 5kg

van 5 tot 10 kilo rekenen we € 11,50 en boven de 10 kilo is het € 13,00. Naar België wordt alles aangetekend verzonden. 

Wij verzenden enkel door de weeks. Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, is de volgende dag in huis.

Wij verzenden al onze producten via Cycloon in een brievenbusdoos en/of als pakket. Hierbij zit standaard een Track & Trace code, deze ontvang je in de avond automatisch in je mail. Check hiervoor je spam inbox, indien je hem niet in je gewone postvak vind,.

Pakket niet ontvangen?

Controleer de Track & Trace code van het pakket. In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code.

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Heb je misschien een ‘Niet thuis-bericht’ ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op.

Indien je zelf het bezorgadres foutief hebt ingevuld, zijn wij helaas genoodzaakt opnieuw verzendkosten in rekening te brengen.

Retourvoorwaarden

Wij bieden de mogelijkheid om met I-deal, Creditcard, of in3 delen te betalen voor onze online cursussen en producten. Houd er rekening mee dat zodra u een online cursus of product heeft aanschaft, deze aankoop definitief is en niet kan worden geannuleerd of geretourneerd.

U heeft het recht uw bestelling van fysieke producten tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

U bent zelf verantwoordelijk voor het correct laten aankomen van de producten. Indien deze kwijt raken na het retourneren kunnen wij helaas uw bestelling niet crediteren.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht voor fysieke producten zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – de originele staat en verpakking retour gestuurd worden aan Natural M’oummies

Wanneer een product beschadigd zijn of de verpakking beschadigd of de verzegeling verbroken zijn waardoor het product niet meer verkoopbaar is dan wordt deze waardevermindering aan u doorberekend. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij het retour sturen goed verpakt is.

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Alle soorten kruiden(thee) waar de verpakking niet meer intact is of de verzegeling verbroken. 
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.
  • Een digitaal product: Alle soorten cursussen en consulten.

Ondeugdelijk product retourneren?

Bij een ondeugdelijk product graag eerst contact opnemen met Natural M’oummies met onderstaand contactformulier. Foto’s kunt u appe via whatsapp naar 06.47471673

Wij zullen na ontvangst uw retour controleren en vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.

FAQ

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u ons appe of mailen. Eventuele foto’s kunnen ook gemaild worden naar natural-moummies@hotmail.com of via whatsapp naar 06.47471673

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening.

Risico retourzendingen?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed. Wij nemen geen beschadigde pakketten in ontvangst.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket door ons is ontvangen, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. Na ontvangst van je retourzending zullen we binnen 14 dagen je retour verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terug krijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) uiterlijk binnen 30 dagen terug. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gebruikte betaalmethode.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via whatsapp op 06.47471673